Мақсаты: табиғатқа жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру, экологиялық ойлауды дамыту
Міндеттері:
- оқушыларды табиғатқа адам әсерінің салдарымен, қазіргі кезеңде шешілуі қажет экологиялық проблемалармен таныстыру;
- туған табиғатқа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеуге ықпал ету;
- экология бойынша оқушылардың білімін толықтыру.
Балалар! Бүгін бізде экологияға арналған сынып сағаты бар. Экология ... біз бұл сөзді жиі естиміз. "Ал, бұл нені білдіреді? (Балалардың жауаптары)" Экос " - грек тұрғын үйі,"логос" -ғылым. Организмдердің өмір сүру жағдайлары туралы ғылым. Демек, экология-бұл адамға табиғатпен толық үйлесімді өмір сүруге мүмкіндік беретін ғылым. Оның барлық заңдарын сақтау-экологиялық мәдениет.Қайғылы сурет-тасталған үй: лас жерлердегі қабырғалар, әйнектер сынған, есіктер сынған. Бірақ қабырғалар мен терезелер жоқ, бірақ мыңдаған құбырлар түтіндеген аспан бар, қатты кесілген ормандары бар үйде басқару мен қаңырап кету әлдеқайда нашар. Өзендер мен көлдердің улы ағындарымен уланған лас сулар. Онда біз тек біз үшін ғана емес, бүгін де, одан кейін де өмір сүреміз.Біз біртүрлі, дұрыс емес өмір сүреміз. Біз құндылықты қорғаймыз, бірақ баға жетпес қорғамаймыз. Егер табиғат жаман болса, ол біз үшін де, адамдар үшін де жаман болады.Қазіргі уақытта "экология" сөзі қоңырау үні сияқты естіледі. Адамзат жаһандық экологиялық дағдарыстың алдында тұр. Мені, бүкіл халық сияқты, бұл мәселе толғандырады. Суреттерге қараңыз (суреттер көрмесі) және сіз біздің планетамыздың қорқынышты суретін көресіз. Бізге осындай планета керек пе? (2-Слайд)" экологиялық бомба " адамзат үшін ядролық бомба сияқты қауіпті. Сондықтан біз үшін табиғатты сақтау үшін күш, құрал табудан гөрі маңызды мәселе жоқ. Александр Твардовский алғашқылардың бірі болып адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуіне, адамның қоршаған ортадағы трансформациялық қызметінің ұзақ мерзімді салдарын болжау қажеттілігіне назар аударды. Ол былай деп жазды: табиғатта мен қадам жасамаймын, сол сағат, солай ма, оған бұл қадам үшін ештеңе төленбейді…